Artikel in Atelier, schilderen met de kinderen in Bogota!

Het is al weer even geleden dat ik in Colombia was. Een mooie en enerverende reis.
Voor het tijdschrift waar ik voor regelmatig artikelen voor schrijf mocht ik verslag doen van het schilderen met de kinderen in het weeshuis in Bogota, Casa Veronica.
De nieuwste Atelier met het artikel over de kinderen is inmiddels uit!

Leuk om op deze manier een grote groep mensen mee te laten genieten van het schilder-avontuur. Nu zou het natuurlijk nog leuker zijn als de stichting die de kinderen opvangt “Fundacion Eudes” hierdoor ook in financiële zin zou kunnen profiteren van de aandacht voor hun werk.
Op de website van de Foundacion vind je een rekening nummers bij hun bank in Bogota en een rekening nummer van hun bank in de Verenigde Staten. Het zou mooi zijn als je een bijdrage zou willen storten om het werk van de stichting in stand te houden. Alle kleine beetjes helpen!

Omdat er bij het storten naar buitenlandse rekeningen vaak behoorlijke kosten in rekening worden gebracht door de banken, hebben we in het artikel in Atelier besloten een Nederlands rekening nummer te gebruiken om de donaties te verzamelen. We kunnen dan in één keer de binnengekomen bedragen doorstorten waardoor de kosten in verhouding een stuk lager zijn.
Mocht je iets willen bijdragen, laat het me dan weten… Ik stuur je dan het rekeningnummer door en houdt je d.m.v. de bankafschriften op de hoogte van de ontwikkelingen!

Ook op facebook  vind je meer informatie over het werk van de stichting.


Plaats een reactie